ZakenBlogs

Boek review: Online invloed

Leestijd: < 1 minuut

Hoe maak je van kijkers kopers? En van afhakers aanhakers? Door het slim toepassen van gedragspsychologie haal je veel meer resultaat uit je website, app en online campagnes.

Je hebt van die boeken die móet je gewoon gelezen hebben. Zeker als je zakelijk online actief bent. En wie is dat tegenwoordig nu niet? Het boek ‘Online invloed’ is een ‘regelrechte ‘must read’ 
en wordt aangeraden door diverse autoriteiten op hun vakgebied waaronder Aartjan van Erkel.

Psycholoog en user experience webdesigner Joris Groen en overtuigingsgoeroe Bas Wouters leggen haarfijn uit wat werkt, wat niet werkt en ook waarom. In dit uiterst toegankelijke boek krijg je lekker concrete en makkelijk zelf toepasbare richtlijnen, gebaseerd op 40 jaar praktijkervaring en de inzichten van de belangrijkste gedragswetenschappers van dit moment, zoals Cialdini, Fogg en Kahneman. Die vervielen in hun boeken nogal eens in veel dorre theorie. De auteurs van ‘Online invloed’ zeker niet. 

Met ruim 40 succescases uit de praktijk en meer dan 150 illustraties van do’s-and-don’ts is dit 
de meest complete en meest praktische gids voor het optimaliseren van je online resultaten. 
Joris verbeterde de resultaten van honderden websites, webshops, apps en online campagnes van tal van bedrijven waaronder KLM, Mercedes-Benz en Bol.com. 

Bas is overtuigingsexpert en oprichter van Onlineinvloed.nl. Met zijn online leadgenerator keukenplaats.nl zorgde hij voor een ongekende opschudding in de keukenbranche. Bovendien genereerde hij een miljoenenomzet voor zijn opdrachtgever. Als enige in Nederland mag hij zich Cialdini Method Certified Trainer noemen. Het leuke aan Bas: hij weet het goed en leuk te vertellen.

Onlangs waren Joris en Bas te gast in De Ben Tiggelaar Podcast. Beluister hem hier.


Heb je een ZakenBericht? Geef het gratis door

ZakenMail ontvangen? Schrijf je net als onze 49 ontvangers hieronder in!

Lees ook:

Succesvol online in 10 stappen

Raymond Veldkamp

LinkedIn: 5 nieuwste functionaliteiten

Jeroen van Netten

De 5 beste social media marketing boeken

Raymond Veldkamp

Plaats een reactie