ZakenBerichten

Minke Havelaar head of content bij Friday out of the Box

Leestijd: < 1 minuut

Utrecht, 3 november 2021 — Minke Havelaar is vandaag gestart als head of content bij Friday out of the Box, het Utrechtse Innovatiebureau. Hiervoor was ze werkzaam als brand director bij opleidingsinstituut Competence Factory.

Havelaar wordt verantwoordelijk voor de contentstrategie van het bureau en overziet de online groei. Ook gaat ze als senior consultant de lead nemen in een aantal innovatieprojecten voor klanten. Ze rapporteert aan Joey Gonesh, managing director.

Havelaar laat weten: “Voordat ik voor Friday out of the Box koos, heb ik een jaar de tijd genomen om na te denken over mijn vervolgstap. In die periode heb ik freelance klussen gedaan op het gebied van innovatie en inclusie. Daardoor realiseerde ik me dat ik binnen de innovatie werkzaam wil blijven. Ik was op zoek naar een plek met een sterke interne cultuur en het vermogen om organisaties op een vernieuwende manier te transformeren. Friday out of the Box voldoet hier helemaal aan.”

Over Friday out of the Box

Friday out of the Box is een strategisch innovatiebureau in Utrecht. Het bureau helpt organisaties innoveren met hackathons, design sprints, conceptontwikkeling en (in-house) innovatietraining. Klanten zijn onder andere Nike, NS, de Volksbank, Erasmus MC en Fujitsu. Onlangs verscheen het boek Innovatie de Baas over creatief zelfvertrouwen, van de hand van partners Joey Gonesh en Sanne Lichtendahl.

Lees ook:

Mike Spetter en Holland Water slaan handen ineen tegen legionella in de horeca

Raymond Veldkamp

Uw eigen private label?

Raymond Veldkamp

Rugpijn in het thuiskantoor?

Raymond Veldkamp